Розробки уроків

1 клас
УРОК 1
 ТЕМА РОЗДІЛУ: Про що розповідає музика.
Тема : Як звучить довкілля?
Мета:ознайомити учнів з  різними видами звуків,розширювати  уяву учнів про           музику як  мистецтво,що розповідає про життя людей і навколишній світ мовою звуків;вчити слухати музичні твори,формувати вміння вокального та хорового співу; розвивати творчі здібності учнів;виховування естетичних смаків через зв’язок  музичного та образотворчого мистецтв
Музичний матеріал:В. Подвала «Музичні загадки»,Н.Май «Перший дзвоник».
Обладнання: аркуші паперу,фарби,підручник,фортепіано,ІКТ.
                                                      Хід уроку
I Організаційний етап уроку.
1   Вхід учнів до класу під звучання «Музичні загадки» В.Падвала.Налаштування на урок.Розучування музичного привітання
-Добрий день,малята! Рада бачить вас!
-Добрий день,учитель! Добрий день ,наш клас!
2 Знайомство.Маленька презентація кожного учня й вчителя.Презентація        підручника з музичного мистецтва для 1 класу.Знайомство з мудрим чарівником Музикусом та веселим Тріольчиком(інсценування).
II Актуалізація музичних знань учнів.
1Вступна бесіда про музику,завдання( послухай тишу,які звуки ти почув?).Всі звуки поділяються на шумові та музичні.Наведіть свої приклади.Де  можна почути музичні звуки?
2Робота з підручником с.6-7.Описання малюнків.Відгадай загадку художника.
IIIФіз.хвилинка                                                                                                                   IV Слухання музики.
1Розповідь вчителя про В.Падвалу. Презентація. 2Слухання твору «Музичні загадки».3Обговорювання.4Повторне слухання та малювання уявленого звіра чи птаха.5Виставка малюнків.
V Розучування пісні «Перший дзвоник» Н.Май
1Вступна бесіда про школу. Музикус знайомить з правилами співу (інсценування).2Слухання пісні.3 Обговорювання.4 Розучування по музичним фразам ( 1куплет та приспів) 5Виконання.
VI Підсумок уроку.Наші досягнення.     




 Урок 2
Тема:Музика передає почуття.
Мета:ознайомити учнів з музичним поняттям МЕЛОДІЯ,розвивати музичний слух та вокально-хорові навички,вчити висловлювати враження від музичних творів;повторити пісню «Перший дзвоник»;розвивати фантазію та уяву учнів.
Музичний матеріал:Н.Май «Перший дзвоник»,П.І.Чайковський «Хвороба ляльки», «Нова  лялька».
Обладнання:ІКТ.фортепіано,повітряні кульки,нова лялька та поламана лялька.
                                               Хід уроку
IОрганізаційній етап уроку.
Вхід учнів до класу під музику П.І. Чайковського «Нова лялька». Музичне вітання.
II Актуалізація музичних знань.1 Робота по карткам  «Впізнай звук».Обмін картками.Оцінювання.2Гра «Зайвий інструмент»
III Мотивація навчальної діяльності.1Слухання різних музичних уривків.Обговорювання.Їх відмінності.Мелодія –це наспів.2Самостійна робота.Заспівай мелодію своєї  улюбленої пісні.3 Гра «Вгадай мелодію»
IV Розучування пісні «Перший дзвоник» (продовження)1Бесіда про пісню.2 Розпівки.3Слухання.4Виконання 1 куплету та приспіву.5Розучування 2 куплету.6 Виконання пісні.
V Фіз.хвилинка
VI Слухання .1 Робота з підручником с,11.Розглянь малюнок.Який настрій має кожний будиночок? 2Гра «Весело-сумно».3 Презентація П.І.Чайковський.Показ двох ляльок.Чим вони відрізняються, що вам хочеться зробити?Який настрій у кожній ляльки?4 Слухання музичних творів. Чи вдалося Чайковському передати настрій ляльок? 5Розгляньте картину.Про який із прослуханих творів вона тобі нагадала?
V Творча хвилинка. Обери повітряну кульку радості і повітряну кульку суму.Якого кольору,на твою думку ,ці почуття?Музика передає різні почуття людини.
VII Підсумок уроку. Наші досягнення на уроці.



 Урок 3
Тема:Різні голоси.
Мета:розширювати уявлення учнів про високі й низькі музичні звуки,розвивати музичний слух та вокально-хорові навички співу;розучити українську народну пісню «Ой до нори,мишко»,прищеплювати любов та повагу до українського фольклору.
Музичний матеріал:Е.Гріг «Пташка»,М. Дремлюга «Ведмежатко в лісі»,відео кліп-виконання української народної пісні.
Обладнання:іграшки( мишка,зайчик,ведмедик),фортепіано,ІКТ,портрет Е.Гріга та М.Дремлюги
                                              Хід уроку
I Організаційний етап уроку.
Вхід під музику Е.Гріга «Пташка». Музичне вітання.
II  Мотивація навчальної діяльності.1Під яку музику ви заходили до класу? Хто може так чарівно співати? Який голос у пташки? Уявищо вона співає.Як звучить мелодія?2 Загадки про звірів (іграшки-мишка,зайчик,ведмедик)Розповідь вчителя про музичний будиночок,де вони будуть жити. 3 Гра « Дотик». Музичні звуки можуть звучати високо та низько.4 Гра «Впізнай тваринку».
III Слухання . 1 Розповідь вчителя про Е.Гріга та  М.Дремлюгу. Після прослуховування-запитання:чиї образи ви побачили в музичних творах? Дайте їм назву.А композитори їх назвали так: «Пташка»  та «Ведмежатко в лісі».
IV Фіз.хвилинка під музичні твори,щойно прослухані, учні роблять рухи.
V Розучування пісні. 1 Бесіда про українську народну пісню . 2 Просмотр відеоролика.Обговорювання. Які народні пісні ви знаєте? 3 Загадка про мишу. Який у неї голосок.? 4 Творча хвилинка.Вигадай і проспівай  мелодію, яка може сподобатися мишці. 5 Слухання української народної пісні «Ой до нори, мишко».Бесіда, розучування,виконання.
VI Творча робота. Підручник с. 17.Розглянь портрети людей.Уяви ,що зображені люди заспівали.Чий голос звучатиме найнижче?
VII Підсумок уроку.Творча хвилинка .Роздані картки різного кольору.                                Зелені-що дізналися нового
  Червоні-які емоції викликав урок
  Фіолетові- не сподобався урок
  Жовті-що позитивного на уроці.



Урок 4

  Тема: Музика  крокує.
  Мета:розвиток  почуття  ритму, ознайомлення з музичним поняттям ТРИВАЛІСТЬ,рухами  відтворювати  пульс та ритмічний  рисунок мелодії,вчити висловлювати враження від прослуханого твору;повторити  українську народну пісню «Ой до нори ,мишко»,розвивати фантазію , креативне мислення,уяву.  
  Музичний матеріал: Е. Гріг «Похід гномів», пісня «Ой до нори, мишко»,мультфільм.
  Обладнання: портрет Е. Грига,пластилин,ІКТ,фортепіано,різнокольорові картки, картки з завданням.
                                                     Хід уроку
  I Організаційний етап уроку.
  Вхід учнів під музику Е.Гріга «Похід гномів».Музичне вітання.
  II Актуалізація опорних знань. Гра “Впіймай звук»(кольорові картки). Рухлива гра «Низько-високо»
 III Виклик.1 Рольова гра (солдат та мишка).Довгий крок-ТА.Короткий-ТІ-ТІ.Музичні звуки мають різну ТРИВАЛІСТЬ.Вони бувають довгі й короткі.2 Самостійна робота.Картки з ритмічним малюнком –проплескати та проговорити.
  IV Креативна хвилинка.Під музику промовити добре слово.
  V Cлухання 1 Презентація Е.Гріга. 2 Показ уривку з мультфільму «В печері гірського короля». 3 Бесіда.4 Слухання музичного твору.Обговорювання 5 Повторне слухання та створення колективної композиції з пластилину «Похід гномів».
 VI Фізхвилинка
 VII Робота з підручником.Творча вправа с.20
 VIII Повторення пісні «Ой до нори,мишко» 1 Розпівки,вокальні вправи. 2 Виконання   
  I X Підсумок уроку.Смайлики.

Комментариев нет:

Отправить комментарий